Očistimo svet 2020

Čiščenje je naše poslanstvo. Poskrbimo za čiste prostore in okolico.

World Cleanup Day, ki bo letos 19.9.2020 naj bi tudi letos minil v znamenju čiščenja okolice. Ta dan se odpravite v naravo (lahko je to bližnji park, gozd ali pa okolica poslovnih prostorov) in s seboj vzemite vrečko za smeti. Presenečeni boste, koliko odpadkov boste nabrali.

Čiščenje okolice pa v bodoče prepustite profesionalni ekipi čistilcev. Poleg rednega čiščenja okolice nudimo tudi obrez dreves in grmovnic, košnjo trave, pozimi pa opravimo tudi čiščenje snega in soljenje.

Svetovni dan okolja 2020

5. junij 2020 je »ljudski« dan, ko kot posameznik lahko naredimo nekaj pozitivnega za okolje. Mogoče se nam zdi izbira čistil v gospodinjstvu nepomembna, vendar je na dolgi rok zelo pomembno s katerimi čistili čistimo svoje prostore.

V čistilnem servisu Valina se zavzemamo za okolje in skrbimo za visoko kakovost tako, da uporabljamo ekološka profesionalna čistila in naše naročnike oskrbujemo z ECO LABEL toaletnim papirjem in brisačkami.

Oznaka ECO LABEL oz. po domače Okoljska marjetica, saj je znak v obliki marjetice, se nahaja na vsaki embalaži čistila ali toaletnega papirja in predstavlja dokaz, da je proizvod okolju prijazen. Vsak proizvod, ki je opremljen s to oznako je s strani naših preverjenih dobaviteljev proizveden na podlagi visokih meril.

Prepustite nam čiščenje in skupaj lahko naredimo več dobrega za okolje, vsak dan in ne samo danes.

Odvoz kosovnih odpadkov

Odvoz kosovnih odpadkov je enkrat na leto brezplačen, kljub temu pa je potrebo odvoz naročiti. Najboljše je, če se za okviren termin odvoza predhodno posvetujemo na sestanku etažnih lastnikov in skupaj naročimo odvoz.

Med kosovne odpadke sodi kopalniška oprema, pohištvo, športni rekviziti, vrtna oprema iz plastike in lesa (tudi senčniki), vzmetnice, preproge, senčila, svetila, veliki gospodinjski aparati ipd.

Med kosovne odpadke pa NE sodi stavbno pohištvo (okna, vrata), gradbeni odpadki po prenovi stanovanja (odpadne ploščice, beton), zemlja, veje, listi, avtomobilske pnevmatike, steklo in drugi nevarni odpadki.

V kolikor smo ravno zamudili odvoz komunalnih odpadkov lahko le-te oddamo naknadno v zbirni center ali pa se naroči ponovni odvoz, ki pa se zaračuna po ceniku.

Odlok o razkuževanju večstanovanjskih stavb

Vlada RS je dne 28.3.2020 sprejela Odlok o razkuževanju večstanovanjskih stavb. Odlok je bil sprejet zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19.

Odlok določa, da se v večstanovanjskih stavbah opravi razkuževanje opreme v skupnih prostorih in sicer:

  • kljuke na vhodu v večstanovanjsko stavbo
  • ograje v večstanovanjski stavbi
  • stikala za upravljanje in kabine dvigala
  • stikala v skupnih prostorih večstanovanjske stavbe
  • oprijemala in druga oprema, kjer je mogoče ob redni uporabi pričakovati več stikov rok s površinami.

Odlok opozarja, da se dvigalo uporablja posamično, se ne dotikamo oči, nosu ali ust in si bolj pogosto umivamo roke.

30. obletnica obstoja Valine

V teh čudnih časih se dogajajo tudi lepe stvari. Skupina Valina letos praznuje 30. obletnico obstoja. Za vas čistimo, varujemo in upravljamo vse vrste poslovnih prostorov, vzgojno izobraževalne ustanove, zdravstvene ustanove, trgovske centre, športne objekte, varujemo tudi vse vrste prireditev,..vse to že od marca leta 1990 in na to smo izredno ponosni. Za naš uspeh je potrebno ogromno znanja in izkušenj.

Hvala našim zaposlenim za lojalnost in trud ter tudi našim zvestim naročnikom, ki so z nami že od samega začetka.

OBVESTILO GLEDE VSTOPA V POSLOVNE PROSTORE SKUPINE VALINA

Spoštovani,

da bi pomagali zajeziti širitev Korona virusa in omejili z njim povezano tveganje za uslužbence in stranke skupine Valina, vas obveščamo, da vstop v naše poslovne prostore ni mogoč.

Stranke, ki prinesejo kakršnekoli dokumente, prosimo, da pozvonijo in o tem obvestijo tajništvo, nato pa le-te pustijo v nabiralniku pred vhodnimi vrati.

Telefonsko smo dosegljivi na št. 01/586 30 17 (Čiščenje in Upravljanje) in 01/586 30 00 (Varovanje).

 

Hvala za razumevanje.

 

Subvencija EKO-SKLAD

Na spletni strani https://www.ekosklad.si/ lahko spremljate aktualne subvencije in ugodne kredite za okolju prijazne naložbe in si znižate stroške svojih naložb. Trenutno je kar nekaj aktivnih subvencij kot npr. toplotna izolacija strehe ali stropa, optimizacija sistema ogrevanja v večstanovanjski stavbi, izolacija fasade v večstanovanjski stavbi,…

Vaš upravnik vam bo z veseljem pomagal pri izpolnjevanju in oddaji razpisne dokumentacije ter poskrbel za pravilno izvedbo projekta.

Ločevanje odpadkov

Veliko gospodinjstev še vedno ne ločuje odpadkov po predvidenih določbah o ločevanju odpadkov, zato je še vedno ogromno nerazporejenih mešanih odpadkov. Dogaja pa se tudi, da gospodinjstva sicer ločujejo, vendar narobe.

Za pravilno odložene odpadke so zadolžena posamezna gospodinjstva, prav tako tudi za urejeno okolico zabojnikov. Nevarne odpadke (npr. olja od cvrtja), kosovne odpadke ali zeleni odrez (vejevje, pokošena trava,..) se ne odlaga ob zabojnike temveč se jih odpelje v zbirne centre ali pa se zanje naroči odvoz. Odvoz lahko naročite sami preko spletne strani http://www.mojiodpadki.si/narocanje/kosovni-odpadki ali pa pokličete operativnega upravnika, ki je zadolžen za vaš objekt in z veseljem vam bo pomagal.

Na spletni strani http://www.mojiodpadki.si/ lahko hitro in enostavno preverite v kateri zabojnik spada odpadek preden ga odvržete.

Skrb za okolje

Čas je, da tudi vi naredite nekaj dobrega za okolje. Že dolgo, dolgo časa svojim strankam nudimo prejemanje e računov, plačilo preko direktne bremenitve, prav tako pa tudi vpogled v vse svoje razdelilnike preko portala e-upravnik.

Na portalu https://iiportal.si/login izberete podjetje Valina upravljanje d.o.o. in vpišete svoje podatke, ki jih najdete na razdelilniku. Na portalu lahko pregledujete vsebino svojega razdelilnika in vpogledate v vse račune dobaviteljev, ki se nahajajo na vašem razdelilniku. Hitro in preprosto. V kolikor potrebujete pomoč, vas vabimo, da pokličete v času uradnih ur in z veseljem vam bomo pomagali s prvo prijavo v portal.

V kolikor želite prejemati račun v e-obliki vas vabimo, da nam to sporočite na email obracun@valina.si. V primeru aktivacije e računa, ne boste več prejemali razdelilnikov po pošti.

Prav tako vas vabimo, da si uredite plačilo preko direktne bremenitve. Vse kar morate storiti, da na email obracun@valina.si napišete kratko zahtevo za aktivacijo direktne bremenitve in navedete s katerega transakcijskega računa želite bremenitev. Pripravili vam bomo obrazec za aktivacijo in po prejemu podpisanega obrazca z vaše strani vam bo banka z naslednjim mesecem, 28.ga v mesecu bremenila račun za poplačilo upravniških stroškov. Aktivacija je možna zgolj za redni obračun ali samo za rezervni sklad, lahko pa tudi oba stroška. Direktna bremenitev se lahko tudi kadarkoli prekliče.

Uvajanje novih tehnoloških rešitev za zagotavljanje večje varnosti zaposlenih

Varnostna služba Valina varovanje d.o.o. trenutno zaposluje okoli 200 zaposlenih, ki večina vsakodnevno opravljajo različna dela povezana z varnostjo naročnikov. Pomemben segment organizacijske strukture in poslovanja vsakega podjetja je tudi skrb za zaposlene in njihovo varnost. Dejstvo je, da sodi panoga varovanja med bolj rizična dela in da je odstotek možnosti, da se zaposlenim med opravljanjem dela zgodijo nevšečnosti, ki privedejo do poškodb in drugih anomalij večji kot v drugih gospodarskih panogah.

Varnostna služba Valina varovanje d.o.o. želi zato zaposlenim varnostnikom zagotoviti pogoje dela, ki bi kar se da zmanjšale nevarnosti pri delu. V primeru nevarnih dogodkov, pa želimo, da se na le te lahko hitro in pravilno odzovemo.

V ta namen smo trenutno za intervencijske službe uvedli (po določenem času bomo dodelili tudi varnostnikom na objektih) osebne pozicijske registratorje znamke Active track, kateri med drugim omogočajo kar nekaj rešitev za večjo varnost varnostnikov in nenazadnje tudi varovanih objektov. Med drugim prikazujejo trenutno pozicijo varnostnika, vsebujejo tipko za alarm, ki je neposredno povezana z varnostnim centrom in v nadaljevanju dopušča prostoročno medsebojno komunikacijo. V primeru padca naprave oziroma, če je le ta nekaj časa v ležečem položaju, se avtomatsko sproži alarm, ki je povezan z nadzornim centrom…. Tako naprava omogoča takojšno določitev natančne pozicije in stanje naprave ter z njo tudi uporabnika. S tem lahko zagotavljamo takojšno pomoč varnostnikom in pripomoremo k zmanjšanju tveganj za varnostnika oziroma občutno zmanjšamo reakcijski čas za pomoč varnostniku v težavah.

Ker stremimo k optimalni skrbi za zaposlene bomo nadaljevali z uvajanjem novih tehnoloških rešitev v delovne procese in s tem poskušali na minimum zmanjšati tveganja, ki posledično lahko privedejo do prevelikega absentizma in fluktuacije.