Čistoča je v poslovnih prostorih izjemno pomembna

Čistoča je v poslovnih prostorih izjemno pomembna, saj urejen in čist poslovni prostor pomeni tudi urejeno podjetje in zadovoljne stranke ter poslovne partnerje, ki nas obiščejo. S čistim podjetjem bomo tako na stranko in tudi na poslovne partnerje ustvarili odličen prvi vtis, za katerega vemo, da je včasih odločilen. Zavedati se je potrebno tudi, da se s povečanim obsegom dela zmanjša tudi količina časa, ki ga lahko namenimo čiščenju in urejanju poslovnih prostorov. Se tudi vi sprašujete ali so vaši poslovni prostori dovolj čisti in urejeni, da bodo vaši poslovni partnerji in potencialne stranke navdušeni?

Čiščenje prostorov

Pogodbeno čiščenje poslovnih prostorov ponuja številne prednosti

V podjetju Valina vam ponujamo rešitev. Izberete lahko storitev čiščenja poslovnih prostorov v Ljubljani in mi bomo storitev opravili za vas. Dandanes je najem čistilnega servisa za večino podjetij doma in po svetu nekaj čisto samo po sebi umevnega. Posebej v tujini je to že vrsto let stalna praksa, pri nas pa se pogodben najem čistilnih servisov za čiščenje poslovnih prostorov šele uveljavlja. A vse več podjetij se že odloča za to storitev, saj vodilni kader prepoznava pozitivne učinke dobro očiščenih poslovnih prostorov. Najem čistilnega servisa bo namreč prihranil veliko časa in prav tako pa bo močno olajšal vsakdanje delo. Poleg tega pa se boste z najemom čistilnega servisa hitro povsem znebili skrbi za čistočo vaših poslovnih prostorov.

Pri delu upoštevamo normative za čiščenje poslovnih prostorov

V podjetju Valina se s storitvijo čiščenja poslovnih prostorov ukvarjamo že vrsto let ter smo si tako v tem delu nabrali že veliko izkušenj in potrebnega znanja, s pomočjo katerega, prostore očistimo učinkovito in v najkrajšem možnem času. V času čiščenja poslovnih prostorov se povsem prilagodimo potrebam naročnika, saj verjamemo v individualni in osebni pristop pri oblikovanju ponudbe za vsako stranko. V našem čistilnem servisu vam nudimo celovito storitev čiščenja poslovnih prostorov, naše delo pa odlikuje kakovost in zanesljivost storitev ter osebja, kar je seveda najpomembnejši dejavnik pri izbiri čistilnega servisa. Čistila in druga čistilna oprema, ki jo pri svojem delu uporabljamo je kakovostna in naravi prijazna, zaposleni pa so natančni, zaupanja vredni in marljivi.

Kader, ki ga imamo zaposlenega za čiščenje poslovnih prostorov se lahko pohvali z veliko izkušnjami, poleg tega pa poskrbimo tudi za stalna izobraževanja s pomočjo katerih naši zaposleni nadgrajujejo svoja znanja in si prizadevajo k izboljšanju storitve. V sklopu izvajanja storitve poskrbimo, da je čistilno osebje urejeno, primerno opremljeno in usposobljeno. Poleg tega izbiramo in nabavljamo kvalitetna in učinkovita čistila. Seveda pa ves čas iščemo in uvajamo nove tehnologije čiščenja. Poleg rednega nadzora izvajamo še izredni, nenapovedan nadzor, tako da se kontrola vrši v dveh nivojih.

Čistilni servis Valina opravlja čiščenje poslovnih prostorov v skladu z dogovorjenimi standardi kvalitete, po veljavnih predpisih in pravilih stroke. Z naštetim našim naročnikom znižamo stroške dela in porabljenega materiala. V skladu s certifikatom ISO14001:2008 lahko pri naročniku poskrbimo za ločevanje oz. zbiranje odpadkov, ki jih nato v našem čistilnem servisu pravilno odlagamo v ustrezne zabojnike.

Normativi za čiščenje poslovnih prostorov

Pester je tudi izbor ostalih storitev, ki jih pri nas ponujamo

V podjetju Valina pa vam poleg čiščenja poslovnih prostorov ponujamo tudi druge storitve čiščenja. Tako lahko stranke pri nas izbirajo med:

  • dnevno in generalno čiščenje poslovnih prostorov
  • čiščenje vzgojno varstvenih ustanov
  • čiščenje zdravstvenih ustanov
  • čiščenje industrijskih obratov in okolice
  • čiščenje avtomobilskih salonov in mehaničnih delavnic
  • čiščenje trgovskih centrov, kinodvoran in športnih objektov
  • čiščenje gospodinjstva.

Poleg storitev čiščenja pa v Valini ponujamo tudi storitve upravljanja večstanovanjskih stavb in varovanja. V sklopu varovanja poskrbimo tako za premoženje kot tudi za ljudi, varovanje pa zajema dežurno, vratarsko in receptorsko službo, čuvajsko, stražarsko in obhodno službo, spremstva, intervencjisko in nadzorno službo. V sklopu varovanja zagotavljamo naslednje storitve:

  • varovanje ljudi in premoženja
  • izvajanje sistemov tehničnega varovanja
  • prevoz in varovanje gotovine in drugih vrednostnih pošiljk
  • varovanje javnih zbiranj
  • varovanje prireditev v gostinskih lokalih
  • varovanje oseb
  • protipožarno varovanje
  • reševanje iz dvigal

Ker slovenska zakonodaja določa da morajo etažni lastniki določiti upravnika, če ima večstanovanjska stavba (nepremičnina, objekt) več kot dva etažna lastnika in več kot osem posameznih delov v Valini ponujamo tudi storitve upravljanja. Prav tako mora investitor, ki zgradi novo večstanovanjsko stavbo v 60 dneh po dokončanju gradnje določiti upravnika. Naše bogate izkušnje na tem področju, širok izbor strokovnjakov za posamezna področja, dobra organiziranost ter kakovostno opravljeno delo, omogoča lastnikom in najemnikom brezskrbno bivanje in nemoteno delo.

V sklopu upravljanja zagotavljamo naslednje storitve:

  • upravljanje večstanovanjskih hiš in sosesk
  • upravljanje poslovnih stavb
  • rezervni sklad in upravljanje le tega
  • vzdrževanje in pomoč pri obnovi
  • redna vzdrževalna dela
  • čiščenje in urejanje objektov ter okolice
  • varovanje objektov
  • portal e-upravnik

Vas zanima več o čiščenju poslovnih prostorov v Ljubljani ali drugod po Sloveniji? Obiščite našo spletno stran, kjer si lahko preberete več o storitvi, ki vam jo ponujamo. Seveda smo vam za vsa vprašanja o čiščenju poslovnih prostorov dosegljivi tudi po telefonu in e-pošti, kjer vam bomo posredovali tudi ponudbo o čiščenju poslovnih prostorov.